duminică, 10 august 2008

Boney M-Pitesti- Romania - Stadionul Nicolae Dobrin-10 august 2008























Viața are uși are ferestre. Unele se deschid altele nu. Am avut bucuria să ascult să văd și să vorbesc mai apoi cu doamna Liz Mitchell vocea Boney M. Momentul care a pricinuit această întâlnire a fos pus la cale de conducerea clubului F.C.Argeș care a împlinit 55 de ani de la înființare și primăria Pitești prin bunăvoința lui Cornel Penescu și Tudor Pendiuc. Pun doar câteva fotografii realizate de colegul fotoreporter Tudor Ion urmând să aștern păe mâine un reportaj în Curierul Zilei ziarul unde lucrez ca reporter special. http://www.curier.ro/. Am aflat că fiul doamnei Liz este poet. Așa s-a declanșat o discuție caldă. Apoi drept este că am scos de la gât lănțicul meu primit de la fratele Christian Sabagh de pe timpul primei tv lănțic făcut după modelul celor pe care le poartă soldații americani. Am primit în schimb un cd..și mărturisesc singurul pe care doamna Liz a fost să îl dăruie.Avem o discuție pe reportofon.Poate cândva.....Mulțumesc doamă Liz Mitchell mulțumesc Boney M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu