joi, 9 octombrie 2008

God bless America- ziua 15- 9 octombrie al meu
















nu e nimic în cer a zis paserea nu e nimic
a rupt aerul apoi a urcat în aripa cealaltă a adormit
în ziua a doua a urcat din nou la cer paserea asta a mea a urcat obosise zilei
a venit acasă și a zis nu nu e nimic în cer
a treia zi a zburat luase cu ea inima vă jur fraților de atunci sunt singur la drum luase cu ea inima
a venit acasă se făcuse de noapte a venit acasă și a zis
nu nu e nimic în cer
i-am spus în dimineața a patra stai pasere acasă dar ea a rupt iar aerul a lăsat inima dar bătăile ei numărate erau un fel de crivăț venise uitarea acasă spunând
nu nu e nimic în cer
am prins numele ei i-am făcut culcuș i-am pus pene am închis strigătul în colivie dar paserea mea tot acasă a venit în seara tâmplelor mele a venit și a zis din nou
nu nu e nimic în cer
ieri i-am spus
nu mai pleca nu vezi pasere oarbă zurlie nu vezi ofticato nu vezi că nu e nimeni acasă când aerul doare?
a venit spre dimineață și a zis
nu nu e nimic în cer
apoi ai venit tu
m-ai întrebat
Ești singur?
Și..eu...mai știi....
nu ...nu e nimic în cer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu