vineri, 3 octombrie 2008

God bless America - ziua 9- Pescar de oameni



Pescar de oameni

Atît de frumos e să fii printre oameni încît e cu neputință să nu calci în străchini. America te lasă în bobii tăi uneori. Așa și eu m-am pus cu sticla de tequilla și am uitat de rubrică. Am fost în prima mea vizită la niște români. Waw! Norocul de viață a fost că oamenii acei sunt brașoveni cu educație oameni de mare bun simț cum rar mi-a fost dat să văd. Ieri am fost pescar de oameni așa cum pe vremuri și alții. Ieri am văzut că Dumnezeu iartă, iubește, ajută. Ieri am auzit versuri de domnul Mihai Eminescu . Ieri am cumărat undiță am mers pe râu. Am prins pești și pe Dumnezeu de picior.
Florian Silișteanu


Am închiriat o mașină. 7 zile cu 143 de dolari.Mâine tai drumul distanțelor spre nord poate...sau vest...ori sud...undeva spre est. Cu un plin de benzină pot face 300 de mile poate și ceva. Să

vedem ce va fi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu