luni, 22 decembrie 2008

Despre Romania mea- Iasi 20 decembrie 2008- Virtualia 10- un fel de amintiri alt fel despre poezie...poezie.ro God bless America



nu știu cum îl cheamă pe copcil da știu că a promis că/mi trimite poze pe mail

despre Cârciuma lui Bicuță a lu Nanu și a lui Petroie de ce nu și a noastră

Domnii Orășanu și Cocora


despre pământ

Liviu Apetroie și Alina Manole

Domnul Laurențiu Orășanu adică Ghiocel cel bun și io ca un frate mai mic


Liviu Nanu și sora mea Dana Banului


Domnul Daniel Bratu aprinde țigări

copii talentați pregătiți de Anca Apetroaie


profesoara Anca Apetroie și Alina Manole

am avut onoarea să citesc din poveștile unui copil minunat


în Cârciumioara Casei Pogor unde am semnat în cartea de onoare
Domnul Liviu Nanu și eu..florian silisteanu

Mitruții

oamenii

oameni


păi da...

păi nu
Fotografiile de mai sus sunt încercate de Emilian Pal. Trebuie musai să aducem în pagină pe FLORIN CARAGIU un om de mare bun simț și pe Maria Prochipiuc neapărat
I-am cunoscut în rapid.Ea este Ioana el este Ciprian ea venea din București el din Danemarca
mi/au cumpărat Pămant Nicăieri...eu...am tăcut ea a venit



apoi a rămas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu