duminică, 14 iunie 2009

Despre Romania mea...prin Intorsura Buzaului, Baia Mare, Oradea,Baile Felix poezie muzica muzica folk...lumea din lumea mea..God bless America


în Sebeş Alba


În Sibiu la picnic adică fratele Valentin Leahu a coborît din ziua cumnatului şi a adus poetului ceva salam şi ouă umplute

Cenaclul de la Păltiniş este un proiect care se conturează graţie nebunului nostru de Leahu.Iată primul număr al revistei în care afli de Ioan Cărmăzan, de Horia Tabacu, Silviu Guga,Adrian Suciu, Mitică Popescu, Serile Argotice şi multe altele

La intrare în Beiuş

cred că prin judeţul Arad

În Satu Mare


intrare în judeţul Hunedoara


popasul meu pe marginea satului dar care sat că am uitat...am spart ceapa am tăiat slană şi de la băbuţa din faţă am primit şi ceva pălincă


în Băile Felix...poze făcute de Ioana Cheregi



în Baia Mare la Ghiţă Danciu în Studio


colecţie de cd iată de exemplu cîteva Partaj cu Magda Puşkaş şi Tatiana Stepa cu Mădălina


Zoia Alecu

Holograf la tinereţe



în Stînga Octavian Bud care tocmai a înregistrat noul său album apoi în mijloc profesorul inspector Sandu iar lîngă mine Ghiţă Danciu



la o crîşmă în Baia Mare

Baia Mare

Vineri dimineaţă după 600 de kilometri lîngă primăria din Baia Mare


În Întorsura Buzăului acasă la Flavius Hosu totoşarul în vîrstă de numai 8 ani care a uimit deja Europa îl vedeţi în dreapta.Celălalt prunc e fratele

În Bascov înainte de a pleca spre lumea mare la preşedintele Comunităţii Italiene Giulio Armanaschi alături de musafirul sosit din Egipt Michael Moreed

3 comentarii:

  1. foarte frumoase fotografii; redau foarte bine locuri si trairi....
    privitor la ultima poza am si eu o intrebare....as vrea sa-mi spuneti va rog, Dl.Michael Moreed este de asemenea vreun scriitor egiptean de a fost prezent langa dvs. sau v-ati cunoscut? poza e facuta la noi in jud.Arges sau in Egipt?
    va rog din suflet sa u ocoliti raspunsul,va multumesc
    la mai multe carti!

    RăspundețiȘtergere
  2. in citeva zile voi trece din nou prin Oradea si daca insistati o sa aflati ceva mai mult.In alta ordine de idei nu e cinstit ca sub masca anonimatului sa emiteti pretentii.Va stau totusi la dispozitie daca aceasta cauza este nobila

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc de raspuns. da, chiar va rog sa-mi furnizati mai multe informatii, mi-ar fi de un real folos....l-am cunoscut pe dl Michael Moreed cand am fost in vizita in Egipt si tocmai de aceea am ramas surprinsa sa-l vad in Romania, asta in conditiile in care am mai tinut legatura, insa dansul nu a mentionat de vizita in Romania.

    RăspundețiȘtergere