duminică, 20 septembrie 2009

Despre Romania mea...cateva fotografii de la Balul Curierului 2009


Florian Silisteanu prezentator de ocazie de viata doua fete si si Mihai Traistariu la Pitesti septembrie 2009 Balul Curierului




Cu Adrian Miuţescu Preşedinte PNL Argeş

Cu spatele Constantin Nicolescu Preşedinte Consiliu Judeţean în timp ce îi înmânez diploma de excelenţă


Cu Elida Baraţă

Cu Cristina Turcu Preda

Oameni din fruntea judeţului

Omul de afaceri Gigi Văsâi ciocnind un pahar cu Dan Fătuloiu chestor reprezentant al României la Washington


Andrea Dumbrăvescu Mihai şi Marilena Baraţă şi eu cumva timid fiindcă din neatenţie am călcat pe trena rochiei doamnei preşedinte

Am onoarea să o conduc pe şefa spre invitaţi nu mai puţin de 428 de oaspeţi

soseşte Dan Fătuloiu

Mihai Trăistariu cu maşina

gazda noatră Hotel Victoria realizare de excepţie marca Emil Enescu


regine



regina şi poetul


Constantin Neguţ managerul de la Curierul Zilei se prinde în joc de mijlocul Andreei Dumbrăvescu Mihai



Ea e Veta şefa administraţiei de la ziar

prezint gemenele din orchestra lui George Urziceanu

cinci secunde de pauză lîngă Bebe Ivan

intră în scenă Maria Magdalena Misescu


Am onoarea să-i prezint pe Dumitru Ciobanu Director Apele Române Preşedintele Secţiei de Kaiac-Canoe al clubului CSM Piteşti, Gheorghe Din antrenor şi spoertivul de excepţie Cristian Mihai



câteva vorbe cu Directorul Apelor Române
poze de clanul Tudor adik de domnu Ion tatal şi de domnul Costi fiul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu