duminică, 4 iulie 2010

God bless America

Azi am sunat prieteni și cunoștințe care locuiesc și trăiesc pe teritoriul SUA.Unii dintre prietenii și cunoștințele mele care locuiesc și trăiesc în America s-au adaptat normalității ei românii au înțeles că nu e frumos să minți nu e frumos să furi și nu e frumos să te prefaci mai ales.Am avut prilejul de cîteva ori, am fost mîndru să-i văd la ei -acasă/ deodată deveniți. Unii rezistă eroic iar cei mai mulți au ajuns OAMENI.-Acasă-, în România se întoarce doar cel care nu mai rezistă ...normalității. Aici în România poți să faci absolut ce vrei în Statele Unite Ale Americii NU.Azi am sunat pe teritoriul SUA.Am spus La Mulți Ani America sănătate fraților!Azi am fost mîndru.Tot azi m-am întrebat de ce Mircea Gioană care a fost ambasador în USA de ce alți politicieni români care au crăpat ziua cu miezul libertății m-am tot întrebat de ce acești oameni de-a lungul a 20 de ani nu au adus nimic cu ei nu au contribuit cu absolut nimic la construirea acestui dig împotriva mizeriei intelectuale, împotriva actelor de corupție de la cel mai înalt la cel mai de jos nivel, care nu au adăugat absolut nimic din conștiința americană la temelia acestui dig al acestei țări Romania, plină aproape ochi de impostură de minciună de cabotini de curve, de șmecheri, de polițiști care sunt pe mînă cu huidumele, de ziariști și analiști politici fără nici măcar un gram de conștiință care atunci cînd cursul istoriei cotește la dreapta semnează ANONIM.
Încă mai cred în Miracol!
God bless America!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu