miercuri, 7 iulie 2010

Prea departe totuşi!

E totuşi prea mult! S-a ajuns pînă într-acolo încît jigodiile străzii sună şefi de ziare să intervină peste munca redactorului.Te supui ce dracu să faci! Nu e cazul meu şi asta fiindcă nu sunt genul să bage capul în pămînt ca struţul.Prin unele părţi tereaba ţine prin altele nu. Mă gîndesc totuşi că DNA nu mai pune demult botul la ce scriu ziarele de fapt nu la tot. Miroase de la o poştă a nimic,îţi vine să-ţi pui mîna la ochi să scoţi puşca şi să tragi.În cine să tragi nene?!Zilele trecute de fapt acum două zile, în noapte, pe la ora 23 dacă nu mă înşel, am văzut o fază foarte comică. Eram pe terasă.Se auzea cum din Prundu vine vijelie un motor pe două roţi. A trecut pe lîngă echipaj cum trece cometa pe lîngă un melc. În primă fază care a durat cîteva secunde cei doi poliţişti s-au urcat rapid în maşină, chipurile, să se ia după şmecherul care rula clar cu peste 130 în plin centru al oraşului. În planul doi al acţiunii poliţiştii îşi dau seama că ăla cu motorul nu mai poate fi prins nici cu viteza luminii iar echipajul pleacă la relanty, pesemne de ruşinea celor din parcarea de la Bancorex care făceau pe ei de rîs fiindcă mototolii în uniformă fuseseră depăşiţi de situaţie, a mia oară.Din punctul meu de vedere poliţia trebuie încurajată fiindcă e singurul factor care mai poate stăvili acest tzunami al infracţiunilor de tot felul.Pînă la asta însă trebuie schimbată legea care este întortocheată.Am mai spus cu altă ocazie că politicienii nu au făcut nimic.Am mai spus că Geoană degeaba a avut misiune în America fiindcă nu a implementat nimic.L-am întrebat la o conferinţă de presă de ce nu a aplicat nimic din ce a văzut în State pe linie de siguranţă a cetăţeanului. A zâmbit tîmp spunînd că nu înţelege întrebarea. Prea departe totuşi merge căruţa asta a democraţiei!E trist!Prin România doar legea junglei se face cunoscută

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu