joi, 12 august 2010

poem mai de demult pentru tine - fotografia de azi


poem mai dedemult pentru tine
înfrigurând lumina

pe tavan într-un colţ atârnând un înger
el se uită cu ochii
eu nu pot vedea deodată cu el

bine ar fi să ne mutăm cu chirie i-am zis atârnând
bine ar fi ia-mă cu tine să pot vedea deodată cu tine

dimineaţă ne-am strâns lucrurile
am ieşit pe fereastră ne era la-ndemână şi am plecat

Ţi-e frig? m-a întrebat
dar el tremura
i-am spus
Îmi este

Am mers aşa multă vreme
Ca să nu rămân dator l-am întrebat
Ţi-e frig?
şi el tremurând a spus DA

Tot mergând am ajuns la răspântie
Fiindcă nu puteam vedea deodată cu el
l-am rugat
Mergi înainte

Iar el suspinând a strigat
Nu pot
Înainte merge doar mama mea
înfrigurând lumina


foto de Ion Tudor în această dimineaţă de 12 august 2010 redacţie Curierul Zilei Piteşti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu