miercuri, 6 octombrie 2010

Abuz grosolan/ Ţara în care trăiesc - Sechestrat în curtea unei societăţi comerciale CNCD SA care ridică maşini.


ce se mai află prin curtea CNCD


nişte javre

nişte epave

individul e probabil şef prin curtea de la CNCD. O sa aflam!


in acest perimetru unde se şi vede maşina care ridică nu se află alte autoturisme ridicate ori e ciudat ca pe parcursul unei zile să nu mai găseşti alte maşini în neregulăp când numai la fostul Bancorex daca mergi de dimineaţă şi până la ora 17 găseşti zeci de maşini parcate neregulamentar şi nunumai ci maşini care blochează pur şi simplu alte autoturisme parcate regulamentar.





fioroşii de la Magic

banii se duc după cum se vede în bugetul acestei societăţi

În cursul zilei de ieri , ora 11.30 am parcat maşina în perimetrul unei staţii de autobuz. Chiar dacă numai pentru 5 minute şi fără a obstrucţiona în vreun fel alte autovehicule îmi asum vina. Am regăsit autoturismul în curtea Societăţii CNCD Piteşti. Cred că s-a conturat un abuz. Sunt de acord să plătesc amenda pentru că am parcat neregulamentar. Sunt de acord să plătesc pentru greşeală.Dar de aici şi până a ţi se lua maşina mi se pare un total abuz. Orice bun poate fi ridicat numai după ce o instanţă dă o hotărâre numai după ce un executor se pune în mers numai după ce o instituţie face o anchetă etc. Ceea ce vreau să demonstrez este altceva:Nu suma de 300 de lei este problema. Se poate să nu ai bani la tine.Este posibil să fii cu copilul la spital într o urgenţă şi tot aşa motive cu duiumul. Când ai comis o greşeală în cazul de faţă o parcare neregulamentară este fără doar şi poate un act care are urmări.Urmările sunt:Vine poliţia îţi notează toate datele, te fotografiază şi frumuşel amenda în geam, în plic prin poştă etc. Nu ai bani pe loc plăteşti în 24 de ore dublu.Nu ai în 24 plăteşti triplu sau după o vreme după ce o instanţă face cercetări faci muncă în folosul comunităţii. Nici-o societate comercială nu are dreptul de a ridica bunul tău.Absolut niciuna. Aşa că azi de la ora 11.45 am fost sechestrat în curtea de la CNCD. Au sosit rând pe rând echipaje ale poliţiei şi tot aşa până când au venit bine mascaţi nişte băieţaşi de la MAGIC o firmă de pază. Unul dintre ei (sunt în poză)şi a permis să mă judece fiindcă nu vreau să plătesc banii celor de la CNCD dând cu pumnul în maşină şi adresând imediat la adresa mea jigniri. I-am spus că datoria lui este să imobilizeze un subiect dacă acesta este violent. Aproape totul este mâine în Curierul Zilei , cu punctul meu de vedere, cu ce spun alţi oameni, totul în felul în care a interpelat colegul Marius Duinea.După prânz am am solicitat sprijinul poliţiei afirmând că sunt reţinut ilegal cu maşina într o firmă.Cum au venit aşa au plecat. Sigur că mâine voi da în judecată CNCD Piteşti. Fotografiile sunt făcute din interiorul maşinii.Revenim! Precizez că mi se pare un abuz grosolan ca o societate comercială să îţi ia un bun fiindcă ai parcat neregulamentar fiindcă nu ai bani să plăteşti pe loc. În urma greşelii comise Poliţia rutieră mi-a dat un avertisment.
Putea sa mi dea o amenda.Au respectat legea! Revenim. Până la ora 17.50 în curtea CNCD nu s-a mai aflat o altă maşină ridicată.Absolut niciuna. Dubios! Pe parcursul a mai bine de 10 ore în tot oraşul să nu găseşti parcată neregulamentar decat o maşină.... cu număr de Bucureşti. Sau poate nu e întâmplător! Orice prost stătea 10 minute şi vedea se orienta mai ales că vedea o maşină pe care scrie PRESA. Dar asta nu e o scuză şi precizez a mia oară că greşeala trebuie plătită.
material postat în foarte mare grabă .revenim

Un comentariu:

  1. Interesul public primeaza in fata interesului privat. Asa spune legea. Masina dvs. bloca o statie de autobuz, deci interesul public avea de suferit. Este imperios necesar ca masina sa fie ridica de acolo pentru ca interesul public sa nu mai aiba de suferit.
    Totul s-a facut conform legii.
    Pe viitor incercati sa nu mai aduceti atingere interesului public.

    RăspundețiȘtergere