luni, 15 noiembrie 2010

Noaptea iepurelui

Îmi place să mănânc la drum Pe marginea şanţului
da să fie iarba mare şi deasă iarba să fie mare să nu
se vadă cum înfulec flămând din ospeţia distanţei

Azi şi ieri nu ţi-am scris
Mâncam

doar nopţile Eu mănânc nopţile la drum
atent
să nu vină păsările de pradă să nu-mi ciugulească firimiturile pe care o să le strâng
atent să le pun în ziar că vine noaptea cealaltă lungă şi rece noaptea cealaltă în care femeile sunt păsări

stau şi înfulec flămând şi temător cu ochii în paişpe
să nu sosească iepurele nopţii să-mi fure firimiturile pe care le-am pitit
le-am îndesat le-am întins şi călcat la dospit ca să crească până dimineaţă pâinea cea nouă pe care o
voi mânca poate tot singur la drum în noapte în noaptea iepurelui

să nu căutaţi dimineaţă locul
nu-l veţi găsi
singurătatea mea nu lasă loc nu lasă urme în desişul ierburilor
singurătatea mea goneşte şi acum cu urma ierburilor după urma alergătoare şi ea după ea

Un comentariu:

  1. domnule silisteanu intrebati pe domnul balan de ce conduce masina daca dioptriile d lui tree drept neconforme cu statutul de sofer ,de ce cand nu mai e bagat in seama nicaieri tocmai il angajeaza diaconescu la televiziune nu cumva pt ca sotia dumnealui e prim procuror la judecatoria sector 1,de ce conduce din umbra o banda de recuperatori si asa zisi agenti de paza cand de fapt el forteaza mana patronilor de baruri si sali dejoc cu devastari daca nu accepta sa angajeze un contract cu dumnealui(fiul dumnealui desfasoara o activitate asemanaoare cu cea de care il acuza pe alex fatuloiu

    RăspundețiȘtergere