joi, 23 decembrie 2010

în zilele noastre dinspre sfârșitul lui 2010 după cum urmează vă doresc sărbători frumoase și pace în suflet...din pdl argeș cu mircea andrei etc


cristina munteanu directoare de antena unu pitești sora mea

ionuț stanciu de jurnal de argeș fratele meu și nevasta lui și sorelamia de munteanu cristina

sora mea nicoleta popa a lui grig poeta

domnul senator mircea andrei șeful pdl argeș și florian silișteanu de inimă de românie curată fotografiați de cristian vasile manager de jurnal de argeș acum cîteva zile la Castel în Pitești de bal de sfârșit de an

din baul pdl argeș /un succes

un gabriel grigore care dacă nu ar fi devenit redactor șef ar fi fost unul dintre criticii literari de excepție ai româniei ,un cristian vasile care dacă nu era marinar nu devenea șef de ziar și un florian silișteanu care dacă nu era înconjurat de prieteni adevărați nu ajungea poet

florian silișteanu și cristina munteanu



prieteni adevărați

sora mea șefă de anchetă și de ziar camelia bădulescu




după bal imediat și plenipotențial spre bucurești capitala țării ești la muzeul literaturii române la ziua fratelui adrian suciu


adrian suciu a scris un poem și eu l/am semnat...doamne ferește

după pedeleșisuciulicărepede spre munhen



a rămas la munhen...definitiv urmează milano și insula rhodos a greciei toată