luni, 10 ianuarie 2011

Take it easy

Voiam să merg în oraş dar Dumnezeu o luase înainte
eram surd eram olog era în vitrină cimitirul cel nou semăna cu o maşină una mai veche pe care o turez acum în ureche
Vedeţi în iarna trecută la televizor nu a mai dispărut nici-un copil azi ascult Eagles l-am cumpărat din America (Dumnezeu merge prea repede îl strig nu-mi răspunde)are căştile ude
Iubito

Dumneavoastră poeţi domnule doamnă primar căutaţi mai mereu o salvare în cel care moare pieptănat are dune pe frunte sub ele nisip mereu să ieşiţi în câştig
tăcerea

S-a întâmplat luna trecută când la televizor una mută dădea din mâini arătâmd vinovaţi nişte oameni care stăteau la rând să cumpere un pic de pămâmt aflaseră că vine-n oraş Dumnezeu şi că ar fi bine să primească fiecare un alt nume
e cald

Dumneavoastră şi noi muritorii locuim într-o curbă una a acestei uitări peste care vin dimineaţa să cârâie două ciori la radio e diferit crainicul de două ori a murit sunt aceleaşi taxe
aprind din nou un chibrit să văd în adâmc pe profesorul ce mă învaţă să plâng
dumneata

Voiam să merg în oraş dar Dumnezeu mi-o luase înainte
Numai El cunoştea secretul
Aş fi vrut să ajung preşedinte doar că ţara asta a mea apăsa nu cu o singură măsea ci numai cu un dinte unul cariat în scorbura căruia stătea lungit şarpele
Nu
Vine mereu un sfârşit
Iată-l au trecut pe afiş locul în care mă piş