marți, 10 mai 2011

sex, bani si alti demoni de Marie Vranceanu - lansare Bucuresti MLR - - Eveniment organizat de Tracus Arte La drum cu Duster !

Evenimentul de la Bucuresti a fost organizat de Editura Tracus Arte

Primul din stanga
Cosmin Perta este de departe unul dintre cei mai de bun simt scriitori.
Urmeaza Ioan Es Pop si cineva despre care se spune ca este medic neurolog


intre Cosmin Perta si Marie Vranceanu se mai afla invizibil si Paul Vinicius. Asa din salt in salt si disutie spre discutie nea Vinicius asta s-a trezit spunand ca literatura sarba nu exista ca sarbii nu au poeti si...ar mai fi vrut sa spuna mult. Ioan Es Pop a incercat sa l tempereze pe ruman. Nu a reusit. Mi-a amintit astfel de Virgil Diaconu care in urma cu cativa ani l-a desfiintat ca om si ca poet pe Nichita Stanescu. mi-a mai adus aminte si de alti nefericiti care in momentul in care au inteles ca sunt doar normali si ca locul lor este printre cei multi au inceout sa loveaca pe la spate.Vinicius a mai spus printre altele ca Adam Puslojic nu este altceva decat un aragaz cu patru ochiuri ....Degeaba am incercat sa subliniez ca Adam are in primul rand o contributie uriasa ca traducator si ca avem datoria sa l respectam macarn degeaba am pomenit de Vasko Popa si altii, de Radomir Andrici, de Sarba Ignatovici. Nea Vinicius a mai fost curios sa ma intrebe cum este de fapt sa te faci poet cum devii. I-am spus ca poet te nasti si ca tare mi-e teama ca la el nu e cazul. Ca sa evitam alte discutii ne-am ridicat politicos de la masa si am lasat...aceasta parte de romanie acolo unde merita adica in uitare.

Cartea Mariei Vranceanu a aparut in conditii bune de tipar si este difuzata in peste 60 de librarii din Romania. Multumim editorului Ioan Cristescu pentru aportul adus. Mai mentionam ca din motive necunoscute autorul care a pus la cale coperta cartii nu a fost mentionat in pagina de merit. O facem noi. Se numeste Andrei Gamart. Romanul a fost citit in prima faza pana sa fie publicat si de prozatorul Augustin Doman. Romanul costa 25 de lei in librarii iar prin comanda pe internet de la editura Tracus Arte costa 30 de lei. Tirajul Cartii este de 500 de exemplare.
Felicitari celor care prin contributia lor au dus la bun sfarsit aceasta actiune


Ioan Cristescu un editor serios si Marie Vranceanu emotionata aproape


Ioan Grosan - nu m-am putut stapani si i am povestit pentru prima data cum s-a intamplat in urma cu putini ani pasul unei tragedii. Ioan Grosan s-a dezechilibrat urmand ca in fractiune de secunda capul sa i intre intr-un ciot de teava. Eram la Bulbucata pe domeniul celebrei actrite si scriitoare Ioana Craciunescu. Poate in motive care tin de cel de sus ma aflam cel mai aproape de distantza spre care se indrepta capul lui Ioan. Din instinct din altceva am reusit sa-l prind din cadere astfel ca ciotul de fier al unei tevi a fost interzis. Au lipsit cativa milimetri ca scriitorul nostru simpatizat si respectat sa nu se lase definitiv in plecari. Se mai aflau atunci langa noi si un tanar actor. Aici in fotografie Ioan Grosan pozand cu Marie Vranceanu


afisul lansarii

Marie Vranceanu calatoreste cu un Duster facut la Mioveni. Autoarea ne-a marturisit ca este incantata de masina.

Ioan Cristescu editorul , Marie Vranceanu, Cosmin Perta, redactor la Tracus Arte si Florian Silisteanu