duminică, 23 octombrie 2011

obicei de nunta la silistea / partea a doua


cainele acesta este un caine care se numeste cainele drumului. el este prietenul meu cel mai bun.drumul este prietenul nostru

aici am rugat nuntasii de la brad sa se simta intru fratie si prietenie asa ca l am invitat si pe preotul nostru sa ni se alature. aici am facut o fotografie ca la tara

ginerele si mireasa au zambit tot timpul. asa i am invatat si le am strigat fiindca pozele raman...odata cu zambetul. ei au ascultat sfatul unchiului sile si au iesit zambitori peste tot

aici se vine de la biserica de la sfanta cununie

nasii si mirii


ia dati clic pe poza asta ca sa devina mai maricica si um ea devine asa cum vedeti porumbelul in miscare ca pe un inger deasupra mirilor ca sa i apere de rele prin lume

porumbeii au devenit obiceiul cu aripi iar aripile se desfac dupa sfanta slujba a cununiei



aici mireasa


aici tot mireasa dupa ce i s au pus pirostriile dupa ce bea din vinul impartasaniei si al bucuriei


aici parintele citeste

aici tanti rada se gandeste


aici cantaretul



aici pirostriile mirelui





aici tancii


aici despre nunta din cartea sfanta



aici se arunca mireasa



aici a fost o fotografie facuta

sta mirele langa mireasa

aici este din obicei partea cu masa bradenilor adica a tinerilor care au venit sa impodobeasca bradul

aici se pune friptura

vin ei de la biserica si intra in curtea caminului cultural

aici....aici am uitat....aici i se pune voalul miresei


aici asta mic alexandru care are cal care il are pe cal pe calul numit muri aici asta mic alexandru al lui florica din franta pupa fata

si iar o pupa

aici il sun pe varul florica florin al lui zalanga iulian din franta aici l am sunat sa le fac o surpriza nepotilor lui

aici am vrut sa fac pe desteptul

aici ne aflam in curte la nasul care pune in pieptul lui ginerica o hartie de un milion si mai pune inca una de cinci sute

aici nasa prinde floarea ginerelui

aici canta de zor iliuta al lui jianu

aici dupa ce mirele a primit floarea dupa ce nasul i a pus bancnotele aici s a intamplat sa fie aruncat spre cer mirele spre cerul unei distante aducatoare de noroc si pace si dragoste in familia lui cea tanara

aici e lenuta cu nepoata



aici iliuta al lui jianu face bani

aici vin nuntasii de la nasu


aici babele satului chiuie din tineretea lumii



aici e cand a plecat mireasa la udat




aici...e aici
















aici sunt cristina si costica doi copii de mare bun simt si alti copii tot de bun simt
aici se termina si partea a doua din nunta
urmeaza partea a treia din obicei de nunta la silistea
ca sa vada si varul florin al lui zalanga francezul