vineri, 23 martie 2012

boema 33 din 23 martie 2012 cum a fost ce a fost daca a fo


vedeti data si ora imprimata pe fotografie
i am asteptat pe bunii mei prieteni sibieni pe autostrada
impreuna am fost spre capitala romaniei la boema 33 pe bulevardul dacia unde am spus poeme
eu florian silisteanu am strigat un poem pentru nichita stanescu si un poem pentru ioan zubascu
prietenii mei au strigat si ei poeme pentru oameni si a fost tare inalt totul
aici in fotografie de la stanga la dreapta> florian silisteanu, dan herciu,niu herişanu, iar la picioarele pământului călin sămărghiţan şi fara , unicul exemplar aflat pe teritoriul româniei unicul exemplar din cea mai veche rasă canină cunoscută ...saluki


muşcatele lui florian silişteanu (nu ştim cum au ajuns aici!)

niu herişanu şi florian silişteanu

florian silişteanu şi dan herciu

călin sămărghiţan cu un minut înainte de a stabili că în toamnă după ce merem spre cehoslovacia cu fara apoi aşteptăm numa până prin decembrie sau ceva din ianuarie timp în care florian silişteanu primeşte, contracost, un exemplar, mascul, din rasa aceasta minunată saluki adică fraţilor devin şi eu un poet aproape normal ca să-l citez pe academicianul adam puslojic

aici duntem după şapte minute de înâelegere adică florian, fara şi călin

dan herciu şi niu herişanu pe autostrada piteşti bucureşti fotografiaţi de florian silişteanu

sosim pe terasa de la boema 33 îl vedem pe nenea mihai antonescu şi pe adriana prietena noastră din braşov


herciu al nost şi al dumneavoastră

călin al nos şi al dumneavoastră şi suciulică ăl mic talentatul pianist

urmărire ca în filme între poeţi
încă nu ştim cine pe cine

adrian suciu şi cezara ca două picături de apă de o parte şi alta a lumii

ana dumitru o voce mare


la microfon fratele nost şi al dumneavoastră daniel vorona găzdoiul de literă al boemei 33


o doamnă blondă şi leonard ancuţa

călin sămărghiţan


gesturi


adrian suciu şi un prieten

o doamnă blondă şi adrian suciu

patru adică trei cavaleri ai literelor adică domnul călin sămărghiţan, domnul daniel vorona cel care acordă aceste titluri , domnul dan herciu şi domnul niu herişanu

cristina şoiman şi livia ştefan

maria dobrescu şi florian silişteanu soră şi frate