luni, 19 martie 2012

l/am cunoscut pe cel care l-a nenorocit la târgu mureș pe mihai cofariu/ bătăușul era rrom ungur și s a refugiat în bicke lagăr

am apucat să văd finalul din emisiunea de pe românia tv (rtv)
aseară pe la ora 20 și 40 (19 martie 2012)
emisiune în care se discuta la un moment dat despre falsul evenimentelor din perioada martie 1990 - momentul în care mihai cofariu a fost bătut cu cruzime
nu la mult timp după evenimentele respective am ajuns într/un lagăr de emigranți din motive care nu au legătură cu evenimentele de la târgu mureș
am stat aproape 4 luni în bicke lagăr undeva în ungaria spre granița cu austria
l/am cunoscut foarte bine pe unul dintre cei care l-au lovit cu bestialitate pe mihai cofariu
era un ins robust, cu mustață, rrom ungur
păstrez și acum în minte figura individului , discuțiile avute....
.........

în perioada aceea știu că i/am scris o scrisoare poetului aurel sibiceanu o scrisoare pe care știu că o păstrează
nu mai știu dacă i/am povestit ceva despre discuția cu cetățeanul rom cel care l/a lovit cu cruzime pe mihai cofariu - căzut la pământ