duminică, 12 august 2012

florian silisteanu spre roma, milano, pompei si paris 2012 o intalnire cu investitori cu marie vranceanu si cativa cercetatori de renume mondiala


valiza, haina....si alte intamplari ale poetului florian silisteanu


poetul florian silisteanu alaturi de vechiul sau prieten artistul total horatiu malaele de fapt vechiul meu prieten pe care iata acum il intalnesc intaia oara
de fapt povestea a fos asa
l am zarit pe domnul malaele marele actor roman intr o statie peco ultima pe stanga inainte de a intra in aeroportul otopeni
domnia sa tocmai aranja cate ceva pe la masina
am trecut repede pe langa dansul avand griji sa il salut spunand simplu....buna ziua
domnul horatiu malaele mi a raspuns la fel de simplu si de primitor cu un....sa traiti
ne am despartit intr o clipita urmand fiecare drumul sau
dar clipita pentru mine s a intors repede din drum urland ca din gura de sarpe rugamintea urmatoare
florian silisteanu> domnule malaele stiu ca arat a militian imbracat asa cu cravata si camasa alba dar sa stiti ca ma numesc florian silisteanu si imi doresc sa ajung un mare poet roman asa ca va rog sa faceti o fotografie cu mine
horatiu malaele (zambind)> bine dar repede ca ma grabesc
ne/am despartit iar si tot iar am revenit la masina actorului nostru si al dumneavoastra am revenit cu o carte de vizita pe care scria....florian silisteanu - nuntas roman
asa s a intamplat azi 12 august 2012
e posibil sa ii propunem domnului malaele proiectul care se numeste satul cu pasari
sa vedem...si poate daca horatiu malaele va aprecia ...poate...cine stie....

oameni care au grija de mine

un avion fotografiat de florian silisteanu


cladiri din milano


acelasi avion fotografiat de florian silisteanu

florian silisteanu si don giuliano undeva in peco in bucuresti
o parte dintre aceste fotografii sunt facute de un pustan