joi, 30 august 2012

Hitler învocat ca model de 7 ori de senatorul li­be­ral Ghişe care se ..şe!

Cu praştia-n vrãbii Imprimare E-mail
(1 vot)
joi, 30 august 2012

Cu praştia-n vrãbii

- de Silişteanu -

(Știri pe scurt, de folos, viațã lungã şi PAMFLET )

Scandalos de neconceput

Hitler învocat ca model de 7 ori de senatorul li­be­ral Ghişe care se ..şe!

Nu am putut să nu stau pînă dimineaţă cu ochii şi urechile atent po­trivite spre oteveul lui şoricel lui Dan Dia­co­nescu, acum două zile. Eram curios să văd ce se întîmplă, totuşi cu­rios să aflu mai multe, ca nu cumva să par în­tr-o zi frustrat ori invi­dios ori cine ştie cum, aplecînd asupra spină­rilor atît de cocoşate ale politicienilor români cum ale multor ziarişti români.

Şi m-am uitat la Ghişe şi am ascultat atent pînă cînd mi-am dat seama că e dus cu pluta, că nici măcar şmecher sau ciocoi nu este. Ăsta Ghişe zice că stă într-o garsonieră de 20 de metri, spune asta în acelaşi timp în care dă lecţii de management, în acelaşi timp în care dă citate din operele unor oameni care au făcut istorie, Ghişe , mai mult decît atît, spune la un moment dat că atunci cînd afli că se construieşte o autostradă tu trebuie să iscodeşti să prinzi informaţia din vreme şi imediat cum au venit ăia cu autostrada tu deja să ai bucăţica de pămînt pe care să ceri şi mama şi pe tata. Mai mult decît atît, Ghişe care se pişe are inconştienţa are nesimţirea să pomenească nu mai puţin de şapte ori despre Hitler, indicînd într-o armonie neagră să preluăm cumva de la Hitler metode. Este inadmisibil. Acelaşi Ghişe în aceeaşi emisiune sugerează publicului nici mai mult să aplice ieşirea în stradă cu... cafteală cu violenţă. Mă întreb pînă unde putem desfăşura de pe mosorul cotidianului atîta mîrlănie ca la avest senator liberal Ghişe.