duminică, 10 februarie 2013

cântec de tânăr soldat

Cantec de tanar soldat
poezie [ ]
florian stoian silisteanu   | 

Îşi cumpărase aripi soldatul
Să uite să-ndure-ntâmplarea
S-au vândut trandafirii iubito
Ce rece şi oarbă e marea
Cum toate se duc spre cerul- înaltul
El unul-..noi altul

Mai rămâne şi mai pleacă şi nimic
Vreau să am un cocor şi să-i strig
S-au vândut trandafirii iubito
Pe un taler lumină pe un altul ţărână
Mult prea multe în lanţuri
Şi mi-e frig

Am să stau să lumesc în fereastră
Anotimpul pierdut n-o să-l ştii
S-au vândut trandafirii iubito
Ce-am pierdut şi rămas nimănui
Nişte stele ori semne mirosind a gutui

Pe un rug de-ntâmplări mă voi arde
E târziu pe pământ e departe
S-au vândut trandafirii iubito
Ca un fulger ce a împietrit
Pe un semn dintr-un semn dinspre carte
S-au vândut trandafirii...poetul
Pe un cîntec de tânăr soldat s-au vândut
********************