luni, 25 martie 2013

facem cu rândul de-a setea


din cana cu păsări a lui florian Colecţia: Poezii de dragoste


de [florian stoian- silisteanu ]
2013-03-24  |     | 



vine la Domnul o pasăre
- Uite Doamne aripa mea
cea din dreapta mai tânără cealaltă s-a împărțit

vine la Domnul un copac
- Doamne ce mă fac
rădăcinile mele au puterea pământului
printre ramuri toată tinerețea mea

vine la Domnul o piatră
- Știu că doare dar nu-mi cunosc maica
și apei nu îi ajung

vine la Domnul un iepure
- Doamne cât ești de frumos
te rog leagă din stele și mă lasă pe câmp

vine la Domnul o umbră
- vai Doamne dacă mi-ai spune numele frigului
m-aș ascunde în om

vine la Domnul femeia
- Stăpânul meu
ai milă pune un înger să taie-n felii din lumină
fiecare cât poate


vine la Domnul păcatul
- Doamne mi-e sete
iubesc și din fierul distanței se bate monedă



vine la mine iubirea
bem din cana cu păsări
facem cu rândul de-a setea

iar Domnul
trecând
se preface că nu ne-a văzut