marți, 16 aprilie 2013

poetul florian silisteanu si portretul sfintei distanțe - azi omul de televiziune christian sabbagh

Christian Sabbagh este marginea lumii. Acolo se duce uneori Domnul să facă numaratoarea oamenilor și a păsărilor. Bunăoară dacă se iese lipsă la inventar este chemat de îndată Christian Sabbagh fratele meu și iată și al Dumneavoastră. Domnul acesta încadrat de îngeri mascați nu are inimă nu are suflet. El tot este de sus până jos de la stânga la dreapta și de jos în sus un fel de  inimă care are suflet iar undeva printre distanțe și o armură  pe care scrie trup  în care  locuiește cu chirie inima și sufletul. 
Domnul Sabbagh este fericit fiindcă nu a reușit să devină în totalitate român. Aceasta este un miracol care aduce bucurie este ceva care îl ține departe de focul minciunii al ipocriziei al parșiveniei atat de caracteristice a lor mei. Pe Christian Sabbagh nu o să îl vezi niciodată zâmbind când prezintă o tragedie așa cum mulți dintre cei prinși în menghina zilei media o întamplă. Nu o să - l prinzi să îl bați pe umăr așa cum repede de tot îi putem prinde pe alții cărora nimicul le - a devenit însoțitor de soartă. Sabbagh nu e nici gâdea nici ciutacu nici badea. El fratele meu este ceasul care nu sună la timp dar care te trezește blând și la  fix în dimineața unei românii frumoase! 

Iată l - am prins în sfânta distanță pe omul de televiziune christian sabbagh.





foto :florian silișteanu
3 octombrie 2011
spre seară la mine acasă în prietenia unei părți a cănilor mele adunate din lumea în care lumesc