sâmbătă, 20 aprilie 2013

sunt sfântul tău





Sunt sfântul tău i-am spus ieri unui
înger iar el auzind aceasta și-a făcut o
cruce mare mare cât toată distanța din
care venim
Sunt sfântul tău i-am strigat în timpan
unui greiere cu timpan iar acesta repede
și-a strâns de prin iarbă distanța din care
cânta
Sunt sfântul tău i-am șoptit unei
vedenii dar aceasta când a auzit ce spun
imediat a aprins chibritul distanței din
care ardea
Sunt sfântul tău am spus blând și
sonor mamei mele când nu mai era
Sunt sfântul tău i-am chibzuit tatălui
meu când nu mai era
Sunt sfântul tău i-am spus emoționat
ieri iubitei mele dar ea în loc să mă
sărute a născut repede cealaltă distanță

Sunt sfântul Tău Doamne i-am i-am
spus rugând sunt doar al tău Doamne iar
Dânsul auzind aceasta a strigat după un
înger să vină cu targa fiindcă a căzut din
icoane un sfânt 



acest poem a fost scris pentru revista argeș și dedicat mirelei dinu