marți, 7 mai 2013

In exclusivitate fotografii de la un concert extraordinar sustinut azi in piata milea din pitesti .am ascultat nabucco de verdi am ascultat ave maria in interpretarea extraordinara a sopranei monica scurtu am ascultat corurile arhiepiscopiei argesului si muscelului am ascultat piese de exceptie puse in scena de orchestra miniterului armatei romane un spectacol extraordinar organizat de arhiepiscopia argesuui si muscelului inalte acte artistice pascale puse in lumina la initiativa arhiepiscopului argesului si muscelului. Fotografii de florian silisteanu - nu m a pus nimeni nu mi a cerut nimeni nu m a platit nimeni - am fost fericit sa observ si sa traiesc si azi o romanie frumoasa. Un scurt comentariu am conturat si pentru radio romania actualitati la cerereadomnului constantin pasol. Ce am spus s-ar putea auzi maine dimineatza. Multumesc !

 protopopul ciprian al pitestiului si al dumneavoastra si in dreapta parintele onu
 constantin p[asol de la radio romania si soprana monica scurtu


 cu un buchet de flori imbratisand arhiepiscopul argesului si muscelului inalt prea sfintitul calinic
 stareta petronia de la robaia si constantin nicolescu








 florian silisteanu cel mai talentat fotograf dintre poeti aici pozat de o frumoasa fata. nu spun numele


In exclusivitate fotografii de la un concert extraordinar sustinut azi in piata milea din pitesti .am ascultat nabucco de verdi am ascultat ave maria in interpretarea extraordinara a sopranei monica scurtu am ascultat corurile arhiepiscopiei argesului si muscelului am ascultat piese de exceptie puse in scena de orchestra miniterului armatei romane un spectacol extraordinar organizat de arhiepiscopia argesuui si muscelului inalte acte artistice pascale puse in luina la initiativa arhiepiscopului argesului si muscelului. Fotografii de florian silisteanu - nu m a pus nimeni nu mi a cerut nimeni nu m a platit nimeni - am fost fericit sa observ si sa traiesc si azi o romanie frumoasa. Un scurt comentariu am conturat si pentru radio romania actualitati la cerereadomnului constantin pasol. Ce am spus sar putea auzi maine dimineatza. Multumesc !

 

 

 cateva mici si necesare indreptari: concertul extraordinar pascal a fost organizat de arhiepiscopia argeșului și muscelului - au participat: orchestra reprezentativa a ministerului apararii nationale (dirijor:lt colonel aurel gheorghiță), soprana monica valentina scurtu, corul iosif naniescu al preoților din curtea de argeș (dirijor:protodiacon codruț dumitru scurtu), cvartetul brevis al arhiepiscopiei argeșului și muscelului