joi, 14 noiembrie 2013

florian silisteanu primit cu paine si vin in biserica ortodoxa din orlando. 105 fotografii in 40 de zile in america. acasa la marele artist roman vasile petrutiu maestru al baletului presedintele academiei de balet din orlando. multumesc preotului florin ovidiu mihalache parohul bisericii din orlando multumesc romanilor din orlando florida care au aplaudat care m au facut sa ma simt atat de bine. insotitorul de soarta al omului rotitor florian silisteanu - turneul unui poet roman printre ai lui ...un succes total

tomita si badia si florian silisteanu in streetman texas
 bunul meu prieten frate drag adrian maciuca zis badia aici aratand muschii care au rapus mistretul foto undeva in texas
 o fotografie de florian silisteanu dedicata ...micului vanator
 belsug de ziua lui badia
 tomita conducand camionul la biliard
 undeva in texas la o friptura de mistret
 badia si poetul care se pricepe la gatit mistret
 florian silisteanu postasul din streetman
 frumoase camioane made in usa
 un alt prieten de al poetului un paianjan texan
 florian silisteanu in timpul unui cantec de dor de ai lui
 poetul florian silisteanu muncitor cu zorile ajutand la muncile caselor
 icar
 oamenii casele si santierul
 despre caderea in semne foto florian silisteanu
 cand muncesti mai si gresesti::) camionul lui badia a intrat in...noroi...din cauza mea fireste
 cand gg e varza
 badia si prietenul nostru vali
 florian silisteanu si fratele badia
 florian silisteanu pistolarul din texas badia si vali ucenicii mei:)
 rodiile lui florian
 florian silisteanu pleaca spre dalla apoi de acolo spre orlando sa spuna poezii de dragoste pentru Domnul si pentru oameni
 aproape de dallas
 si mai aproape de dallas
 iata si farmecul unei distantze dallas orasul lui jr al mariei gold al meu si al nostru

 dallas fotografiat de florian silisteanu

 in drum spre aeroport

 florian silisteanu in aeroportul din dallas
 aici...in aeroportul din orlando florida asteptat de ion fratele marelui artist roman presedintele academiei de balet din orlando marele artist al baletului mondial vasile petrutiu
 vali un dansator de exceptie, vasile petrutiu artistul roman care a pus america la picioarele lui prin faptul ca a adus in lumina maestria baletului vasile petrutiu un om de o modestie cumplita un inovator in baletul contemporan mondial un tip care a facut din spargatorul de nuci un alt spectacol al spectacolului...apoi...eu fericit ca am avut onoarea de a fi gazduit in casa marelui artist si ultimul din stanga mea ion petrutiu fratele nostru
 in drum spre biserica ortodoxa romana din orlando din apopka florida biserica avand hramul sfintilor Mihail si Gavril biserica pastorita de preotul florin ovidiu mihalache
 in fata sfintei biserici
 absolut miraculos harnic si deschis gospodar si stiutor om cu har din belsug de la Domnul acest preot florin ovidiu mihalache ...am fost intampinat in timpul slujbei cu paine si vin...mi s a rostit numele...a fost cea mai frumoasa emotie din viata mea....apoi dupa sfanta slujba am fost invitat sa spun cateva cuvinte si un poem. am rostit in fatya a peste 60 de oameni...poemul...cainele lui Dumnezeu - cantec despre oameni. am fost si sunt fericit fiindca am primit aplauye fiindca am avut sansa sa aduc din inima mea un strop de emotie romanilor din florida comunitatea romanilor din florida fiind...o singura romanie!

 biserica ortodoxa romana din apopka orlando florida
 un coltisor din sfanta biserica
 m am tinut de promisiune si am adus in america si autograful lui christian sabbagh pentru admiratoarele lui...aici bucuroasa foc este carmen anca heitman din sibiu stabilita de multi ani in usa o fiintza draga ca o sora si....o mare voce o mare voce in muyica usoara ...senzationala chiar o femeie care stie muzica o femeie cu o voce exceptionala
 si parintele florin ovidiu mihalache a primit un autograf de la christian sabbagh
in masina la carmen....dupa sfanta slujba s a mers la spectacol un spectacol in care am fost invitat sa sustin acel recital al unui poet roman printre ai lui....si a fost....inalt totul...peste 150 de romani americani din florida au aplaudat un poet roman...am fost si sunt mandru ca sunt primul poet roman invitat sa rosteasca printre ai lui...despre dragoste...pur si simplu....multumesc
 i am daruit parintelui florin ovidiu mihalache i am daruit pentru biblioteca bisericii...doua carti: una semnata de ion cristoiu - adevarata moarte a lui carol al II-lea si cealalta scrisa de varujan vosganian - cartea soaptelor...ambele carti au fost date cu autograf pentru florian silisteanu unul dintre ele cel al domnului ion cristoiu suna pompos :) pentru florian silisteanu cel mai talentat poet roman =mai glumeste si domnul cristoiu!)

 ion cristoiu - adevarata moarte a lui carol al II-lea - cu autograf pentru florian silisteanu a ajuns in usa in america la biblioteca bisericii ortodoxe romane din orlando. la fel si cartea soaptelor scrisa de varujan vosganian ...cu autograf pentru florian silisteanu carte care se afla acum in biblioteca bisericii ortodoxe romane din apopka orlando

 orlando un oras american un oras din florida in care romanii au o singura romanie
 poetul florian silisteanu si...fetele

 printre prietenii pe care mi i am facut in orlando se afla si aceasta micutza soparla stiutoare de versuri soparliene:)
 florian silisteanu si fericirile lui

 florian silisteanu si domnul adrian unul dintre admiratori unul dintre romanii din orlando... care m au aplaudat pentru recitalul poetic  sustinut. multumesc domnule adrian sunt onorat
 poza cu carmen si adrian
 ana maria ferentz o voce interesanta in muzica usoara o femeie frumoasa un om bun adica un artist total. ana maria ferentz a fost invitata sa sustina un recital sil a sustinut cu brio
 floriile lui florian de orlando
 in spectacol au dansat si cei din trupa de dansuri populare ...datina! o formatie absolut remarcabila condusa de un ceh de domnul dvarciac formatie de dansuri populare din jacksolle florida .  florian silisteanu a imprumutat pentru poza palaria cu pene de paun o palarie care costa 300 de dolari
 dansatorii din formatia de dansuri populare datina din jacksolle florida

 printre admiratorii poetului florian silisteanu au fost si bebelusii :) aia mici sunt dedeparte cei mai pretini!
 inainte de a gusta pe saturate din bunatatzi inainte de a pune in pahare licori inainte de dans de poezie si de cantec inainte de spectacol parintele preotul florin ovidiu mihalache a rostit Tatal Nostru

 romani din florida din orlando usa
 ana maria ferentz
 carmen anca heitman, marele artist roman maestru al baletului mondial contemporan presedintele academiei de balet din orlando vasile petrutiu, ion petrutiu si inca un domn...cel un pic intors ...al carui nume mi a ramas in minte....ion!
 paparatzii din florida doamnele

 ha!?
 florian si altzi domni...ion!
 orlando noaptea
 miracolul baletului pus pe marea scena a lumii de maestrul vasile petrutziu

 iata cateva cuvinte despre vasile petrutiu. despre el s au scris in america sute de articole. vasile petrutiu este un monument de modestie este pur si simplu...genial. america e la picioarele lui vasile petrutiu. in romania daca s au scris 5 articole despre el....

 vasile petrutiu founder general director and the world ballet competition organizing committee
 o mica parte dintre elevii care au absolvit academia de balet sub atenta si profesionista indrumare a lui vasile petrutiu
 secventa din spectacolul spargatorul de nuci pusa in scena de vasile pernutiu
 am fost onorat  sa vizitez academia de balet condusa de vasile petrutiu. iata ..un poet sprijinind cu inima lui faptura care invarte soarelui...nu cumva ea rotitoarea plina de lumina de fortza de emotie si de distantze nu cumva ea sa cada in cea mai cumplita absentza...shi atunci mi am zis ca as putea daca as putea sa fiu cumva...si eu....rotitor
air force florian si somnul distantzelor
 charley motanul domnului adrian





 prieteni
 florian silisteanu in orlando insotitorul de soarta al omului rotitor in turneul unui poet roman printre ai lui - usa



 multumesc preotului florin ovidiu mihalache pentru darul facut un laptop care ma va ajuta sa scriu dupa mintea si inima mea despre ...fericirile oamenilor!