miercuri, 8 ianuarie 2014

din fericirile lui florian silisteanu din 7 ianuarie 2014 in america in usa california

# daca lacrima aceasta a mea ar fi barbat s ar numi om 
daca lacrima asta a mea ar fi femeie s ar numi pasare
daca tzara mea nu ar fi lacrima nu as fi om si nici pasarea lacrima

florian silisteanusacramento la miezul noptii intre 7 si 8 ianuarie 2014california - usa





# respectul nu vine din aplecare din inclinare ci din varful de pe dealul de pe coloana vertebrelor acolo unde aseaza Domnul un steag ca sa nu piarda distantza drumul spre casa

florian silisteanu, pe la amiaza in sacramento california

# unde este gerul bobotezei
 - cantec repede secundei fara diacritice -
( o intrebare asezata cuminte in ordinea lumii de doru braia- iar eu repede am si scris acest ...cantecel)


unde-i gerul bobotezei care sfant e de serviciu
cine mai ascute inca pe mormantul tzarii briciu*
cine numara impar si cine in calendar
urca lacrima si - amar?
unde este boboteaza unde sunt romanii dusi
prin ce vagauni la rusi prin ce pod mai stau ascunsi
unde Doamne i ai trimis in ce frig in ce distantza
locuiesc stramband din nas si cu mainile pe clantza
gata sa o ia la fuga dupa cel cu mult in punga
sa intoarca mai apoi sa astepte alt murgoi
si sa l duca n mama lui
in vitrina frigului
sa arunce cainelui
ce - a ramas din demnitate care sangera in coate
Doamne unde i boboteaza
unde este nunta si unde este mireasa
pe care o tot asteapta sa o ia de beregata lumea asta rasturnata
in gandac in car cu ac
in putina si in licoare in aripa si in picioare
in cocoasa din spinare in blestem si in ureche...
Doamne pune -ma de veghe si adu din nou de la tine din birou
un caiet neinceput fara liniutze trase cu numere noi la case
adu Doamne foaia alba adu nori cu - alta zapada
si lasa tarziului ...boboteaza frigului

dimineatza de 6 ianuarie 2014
sacramento usa - spre dimineatza botezului Lui Iisus Hristos




# de zburat numai cine a cazut a zburat mai intai

florian silisteanu- azi
ianuarie 4...departe


# sunt fericit : am avut si am tot ce vreau fiindca niciodata nu am cerut nimic
florian silisteanu, folsom- california -usa -vineri 3 ian 2014