marți, 15 aprilie 2014

va rog sa ma IERTATI daca, asa, cu voie sau fara voie, am fost barbar, am fost necioplit, am fost rau si urat, va rog sa ma iertati daca am fost nedrept daca am fost aspru, va rog frati si surori sa potriviti pacea si impacarea in inimile noastre, cu atitudine insa, cu demnitate si curaj, va rog sa iertati....de dragul Domnului nostru IISUS, macar acum...in Saptamana Patimilor, in genunchi va rog sa iertati! in aceasta seara lawww.radioteiubesc.com ....despre iertare! ...in cateva minute....incepand cu ora 6 dimineata ora romaniei, pe aici inca ora 8 seara ora americii california matinalul de seara...cu florian silisteanu! - lele floare un te duci?!

va rog sa ma IERTATI
daca, asa, cu voie sau fara voie, am fost barbar, am fost necioplit, am fost rau si urat, va rog sa ma iertati daca am fost nedrept daca am fost aspru, va rog frati si surori sa potriviti pacea si impacarea in inimile noastre, cu atitudine insa, cu demnitate si curaj, va rog sa iertati....de dragul Domnului nostru IISUS, macar acum...in Saptamana Patimilor, in genunchi va rog sa iertati! in aceasta seara lawww.radioteiubesc.com ....despre iertare! ...in cateva minute....incepand cu ora 6 dimineata ora romaniei, pe aici inca ora 8 seara ora americii california matinalul de seara...cu florian silisteanu! - lele floare un te duci?! in fiecare zi de luni pana vineri si...de ce nu...uneori si sambata si duminica