duminică, 12 octombrie 2014

un weekend frumos în care am străbătut capitala californiei...cu trenul și cu bicicleta...am primit multă pace...pur și simplu sănătate...e atât de frumoasă liniștea....nu turează nimeni motoarele nu claxonează nu scuipă pe jos....nu urlă...oamenii zâmbesc pur și simplu....am vizitat o mică fermă, mi-am făcut câțiva prieteni americani...sută la sută...am încredere în ei! și, am observat...le sunt măcar simpatic vă doresc tuturor frumos să vă fie! vedem într-o poză ba chiar două și o tipă de care m-am îndrăgostit nebunește:) e frumoasă..are 1100 de calități:) îi place să o călărești :)) e cea mai frumoasă surpriză cel mai frumos cadou la care am visat vreodată e atât de albastră !!!...descoperiți dumneavoastră desprecine este vorba!

 sâmbăta lui florian
 un mic dejun în grabă dimineața la 6 când ne pregătim de muncă
 parcul de lângă college
 magazinul de turturele:)) mă tot uit de floricica pe care un roman a pusmanutza chiar in curtea comunitatii romanilor din sacramento:))si dus a fost!

 la intrarea in micuta ferma de langa mine  .o ferma este un spectacol..ca de altfel tot ce e si inseamna munca in america...e cu suflet facut cu seriozitate

un weekend frumos în care am străbătut capitala californiei...cu trenul și cu bicicleta...am primit multă pace...pur și simplu sănătate...e atât de frumoasă liniștea....nu turează nimeni motoarele nu claxonează nu scuipă pe jos....nu urlă...oamenii zâmbesc pur și simplu....am vizitat o mică fermă, mi-am făcut câțiva prieteni americani...sută la sută...am încredere în ei! și, am observat...le sunt măcar simpatic  vă doresc tuturor frumos să vă fie! vedem într-o poză ba chiar două și o tipă de care m-am îndrăgostit nebunește:) e frumoasă..are 1100 de calități:) îi place să o călărești :)) e cea mai frumoasă surpriză cel mai frumos cadou la care am visat vreodată e atât de albastră !!!...descoperiți dumneavoastră desprecine este vorba!


 toata lumea vrea pumpkin






 poetul si dovleacul distantzei





 florian silisteanu fericit


 iar acum la o mica plimbare prin zona sa ne uitam dupa ceva motoriza ca a venit vremea


e tot ce mi am dorit aceasta bijuiterie...si se pare ca vine acasa...:)) ca o am! in cateva zile