vineri, 12 decembrie 2014

# aripă stai o vreme acasă


# aripă stai o vreme acasă
(Textul conţine cuvinte sau expresii vulgare! )
poezie
de florian silişteanu
2007-07-25
o dungă trasă pe muchia acestui spaţiu în care te-aş fute
ia o pauză
lipeşte afişe pe celălalt perete al policlinicii
niciun câine nu se uşurează acolo unde nu există timp
sunt drăguţ azi ca un şerveţel cu numele restaurantului scris cu litere mici galbene
mor în somnul unor cuvinte pe care un asistent maternal le duce în crematoriu Fug ca un disperat după taxi
toate sunt chemate la comandă: Moartea anunţă prin staţie că iese din oraş pune aparatul să taxeze un tarif dublu
Noi cei din spate nu mai contăm în faţă stă doar destinul
nu poţi să faci nimic pentru mine
Ioana mea îmi spune să am răbdare şi să iubesc global
se va găsi un pat liber şi pentru mine - pacientul ei preferat
De la o vreme urăsc cărucioarele mi se rupe de handicapul cărnii îmi vine să scuip şi să urlu nu dau doi bani pe legile ţării vreau să mă piş pe clădirea guvernului m-am săturat să preschimb la doi ani brevete de luptător m-am plictisit să mă uit la televizor peste tot aproape peste tot numai desene animate
Spune-mi
Tu Frate Eşti sigur?
Cocoşul
a cântat de trei ori?

florian silișteanu 12 decembrie 2014 - sacramento ca usa