vineri, 12 decembrie 2014

îmi iau geanta şi plec să mă topesc - meseria poetului este să repare... distanțe! florian silișteanu, sacramento, ca usa 12 dec 2014

îmi iau geanta şi plec să mă topesc
poezie [ ]


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
de  [florian stoian- silisteanu ]
2007-06-26  |     | 







 am descoperit ceva ce seamănă cu un atelier de ceasornicărie...aici pe aproape....la vedere sunt doar pendule sigur scumpe.....și poemul lui florian silișteanu măsurând în fiecare vitrină absențe ( mecanismele din fotografii îmi aparțin.....azi am primit în dar una dintre ele .....)










 am descoperit ceva ce seamănă cu un atelier de ceasornicărie...aici pe aproape....la vedere sunt doar pendule sigur scumpe.....și poemul lui florian silișteanu măsurând în fiecare vitrină absențe ( mecanismele din fotografii îmi aparțin.....azi am primit în dar una dintre ele .....)



































 meseria poetului este să repare... distanțe!
florian silișteanu,
scaramento, ca usa 12 dec 2014



















ştii dacă apele mari se arată oamenii adună în palme pământul
apoi învaţă fiecare despre mirare ca şi când gândul are picioare
ştii că despre gâscă în manuale doar penele ude pot rotunji o mirare

tu fiindcă te afli în distanţe mergi spre soare te întinzi goală în asfaltul în care clacsonul maşinii se împotmoleşte
toate femeile mele ştiu adevărul despre peştele acesta prin care apele fac valuri
apele unui cleşte

am fost la un festival de iubire era domnul cezar ivănescu acolo ascultă doamnă cum sufletul urlă înjurătura aceasta nocturnă
mănânc litere la micul dejun aprind numele tău în vârful unei săgeţi
plouă
norul între pereţi


o femeie tânără mă iubeşte apelor Domnul le trimite un cleşte la televizor apar legi Nunta de semne armenească pesemne un cuc muşcă din lemne

iar se face că Domnul nu are loc în mijlocul acestui sunet din foc iar mă apucă de creieri mâinile acestor nuntaşi
lumina se stinge în greieri
cântecul tău A
mărită la drum

nunta mea

pe urmă a bătut cu pumnul în masă
distanţa ajunsese acasă