vineri, 30 ianuarie 2015

n-am mai văzut demult o casetă video.... azi le-am achiziționat păstrez în colecția mea de inimă acest film tom hanks - the green mile și nu, nu este magic doar rolul acestui mare actor, tom hanks....este o victorie a profesioniștilor...a celor născuți și nu făcuți este ca în viață...este ca în inginerie, ca în politică și economie, în ziaristică și poezie..... victorioși sunt doar cei născuți cei care trăiesc lumina în ceea ce fac restul?!!! - un zgomot care surzește distanței pe care o tace numai Dumnezeu!

 n-am mai văzut demult o casetă video....
azi le-am achiziționat
păstrez în colecția mea de inimă acest film
tom hanks - the green mile
și nu, nu este magic doar rolul acestui mare actor, tom hanks....este o victorie a profesioniștilor...a celor născuți și nu făcuți
este ca în viață...este ca în inginerie,
ca în politică și economie, în ziaristică și poezie.....
victorioși sunt doar cei născuți cei care trăiesc lumina în ceea ce fac
restul?!!! - un zgomot care surzește distanței pe care o tace numai Dumnezeu!