sâmbătă, 7 martie 2015

# de crizantemă și de pus la colț cu temă - mi-ar place... - a spus aseară octavian hoandră de la realitatea mi-ar plăcea să cred că domnul hoandră nu e un sclifosit și nici unul care pune gândului capcană , mi-ar plăcea să cred că nu afișează o cumințenie care ascunde neputință...octavian hoandră - unul care este de acord cu fiecare invitat pe care îl are în platou...nimic mai mult! un pic libidinos un pic fără sare...fără personalitate...așa cum sunt foarte mulți prin media văzută auzită tipărită și bâlbâită așa cum sunt foarte mulți printre scritorii cu sau fără guler scrobit atunci când îmbracă distanțelor

# de crizantemă și de pus la colț cu temă
mi-ar place... - a spus aseară octavian hoandră de la realitatea
mi-ar plăcea să cred că domnul hoandră nu e un sclifosit și nici unul care pune gândului capcană , mi-ar plăcea să cred că nu afișează o cumințenie care ascunde neputință...octavian hoandră - unul care este de acord cu fiecare invitat pe care îl are în platou...nimic mai mult! un pic libidinos un pic fără sare...fără personalitate...așa cum sunt foarte mulți prin media văzută auzită tipărită și bâlbâită așa cum sunt foarte mulți printre scritorii cu sau fără guler scrobit atunci când îmbracă distanțelor