vineri, 17 aprilie 2015

repede, într-o mică pauză de trudă



( am scris repede, într-o mică pauză de trudă, am scris cu tristețe, cu durere...și asta fiindcă îmi pasă cu toată ființa de ceea ce se răstoarnă în taina de patrie)

încă odată...RESPECT TRAIAN BĂSESCU
RESPECT ROMÂNILOR CU CAPUL PE UMERI, RESPECT ROMÂNILOR CU DEMNITATE...puțini...extrem de puțini în românia....dar puternici și iubiți de Dumnezeu! fiindcă Domnul îi iubește cel mai mult pe cei curajoși, pe cei neînfricați și iubitori de dreptate. în rest....o cârdășie fără margini....de la o margine la alta, milogi și duplicitari,.....șefi de ziare și de televiziuni care au în spate o armată de slugi...niște putori cărora le tremură pixul distanței, sunt buni sunt curajoși doar în haită...le pute gurița a neputință! și ca ei sunt enorm de mulți în nenumărate bresle....vai patrie și popor de smiorcăiți în mare măsură! că de-aia nu vă ajută Dumnezeu...de prefăcuți ce sunteți.....de răi și șmekeri....puturoși și ticăloși!


mulți și răi, cu amprentă de haită, fără doar și poate neputincioși....nefericiți! smiorcăiți ....niște putori și atât! cosmin gușe- acest guru care a pupat odios când într-o parte când în cealaltă a eșicherului...nimic ....nimic nu se poate contura spre normalitate!

# am fost printre primii care l-au rânduit înspre cele din care vine acest vicleșug bronzat între dinți...rareș bogdan. o vulpe pentru care doar scuipatul are un merit. rareș bogdan și ca el cu duiumul în media din românia...manipulatori ordinari, inși care au cumpărat și vândut sub eticheta publicității....vor plăti cu vârf și îndesat că Domnul pe toate le vede le aude și le citește!

http://www.poezie.ro/.../azi_Rare%C8%99_Bogdan_de_la...

( am scris repede, într-o mică pauză de trudă, am scris cu tristețe, cu durere...și asta fiindcă îmi pasă cu toată ființa de ceea ce se răstoarnă în taina de patrie)