miercuri, 22 aprilie 2015

# șapte silișteni truditori cu fericirile:) ( o postare din mers din fugă din alergătură) ( ținute ale distanței sub diferite înfățișări - am spus că mai punem poze când lucrarea e gata cand casa radio va fi gata - cand academia speranței va fi gata...când office www.radioteiubesc.com se mută în sediul cel nou- aproape am terminat de limpezit depozitul:))) încă mai e de muncă mult și bine...pereți, finisaje, izolări...etc...durează! în filmulețul de mai jos se vede de unde am început:) să vedem ce o să reușesc până în final:) am doar două mâini:) și....să punem repede și un poem...( să nu uit să scriu rubrica pentru revista argeș)pozele sunt din această săptămână...la lucru...sau în momentele în care a trebuit să merg să cumpăr din cele trebuincioase.... # scurt poem de risipire peste fruntea unui câmp se așterne gândul maica duce înspre îngeri, la cântar... pământul



# șapte silișteni truditori cu fericirile:) ( o postare din mers din fugă din alergătură)

( ținute ale distanței sub diferite înfățișări - am spus că mai punem poze când lucrarea e gata cand casa radio va fi gata - cand academia speranței va fi gata...când office www.radioteiubesc.com se mută în sediul cel nou- aproape am terminat de limpezit depozitul:))) încă mai e de muncă mult și bine...pereți, finisaje, izolări...etc...durează! în filmulețul de mai jos se vede de unde amînceput:) să vedem ce o să reușesc până în final:) am doar două mâini:) și....să punem repede și un poem...( să nu uit să scriu rubrica pentru revista argeș)pozele sunt din această săptămână...la lucru...sau în momentele în care a trebuit să merg să cumpăr din cele trebuincioase....


# scurt poem de risipire
peste fruntea unui câmp se așterne gândul
maica duce înspre îngeri, la cântar... pământul