vineri, 8 mai 2015

indiferent unde pe planetă, în univers , pe lângă și peste distanțe....atunci când ești bun.....primești ce e bun...ce e cel mai bun indiferent unde...pe glob, prin univers...pe marginea distanței...atunci când ești bun...primești ce e mai bun. știu sigur...știu eu asta...știu că Domnul e mai bun și generos cu tine mai ales atunci când lupți pentru dreptate, știu eu că Domnul e mai grozav și mai înalt cu tine atunci când vede în tine dragoste de adevăr, știu eu...florian al drumului...știu eu că Domnul mult mai multe are pentru lideri...pentru conducători pentru cei curajoși....știu eu...că Domnul e mare e bun și drept...mai știu că oricât s-ar chinui unii să te măture, atunci când ești bun... nu au cum....și mai știu că Domnul are să-mi ierte multe...îl rog! beats pro ...in sfarsit.....le am:)



indiferent unde...pe glob, prin univers...pe marginea distanței...atunci când ești bun...primești ce e mai bun. știu sigur...știu eu asta...știu că Domnul e mai bun și generos cu tine mai ales atunci când lupți pentru dreptate, știu eu că Domnul e mai grozav și mai înalt cu tine atunci când vede în tine dragoste de adevăr, știu eu...florian al drumului...știu eu că Domnul mult mai multe are pentru lideri...pentru conducători pentru cei curajoși....știu eu...că Domnul e mare e bun și drept...mai știu că oricât s-ar chinui unii să te măture, atunci când ești bun... nu au cum....și mai știu că Domnul are să-mi ierte multe...îl rog!

beats pro ...in sfarsit.....le am:)


 8 mai 2015 florian silisteanu si domnul sofer de pe autobuzul 21...rmatoarea statie la.....mall :) ( azi ...pauza de lucru)
 mexicanii care este:) ingrijind la flori





 regal crown club :) adica de acum incolo primesc puncte cand merg la film...4 dolari biletul si...7 dolari o punga cu floricele:))) păi da.....



















poetul  florian silisteanu printre poetii americani - azi 8 mai 2015

















 in sfarsit...le am.....331 de dolari....the best

 beats pro